CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 8, 2010

Berjaya Buat Blog Sendiri...

Assalamualaikum, Salam Sejahtera & Salam 1 Malaysia...

Berkurun lamanya saya nak belajar buat blog...
Akhirnya saya berjaya juga...
Bukan senang sebenarnya nak buat blog ni rupanya...
Banyak keje nak kena buat...
Naik lenguh seluruh badan ni mengadap laptop...

Bermula dengan.....


Siapkan maklumat yang perlu diletakkan dalam blog....

Kemudian....


Cari lah template kat "Leelou Blogs"....
Macam2 template & background terdapat di situ...

Seterusnya....


Nak letak muzik kat dalam blog...
search lah lagu kt "gratisan musik"..

Dan akhirnya.....


tercipta lah blog saya ni...
Anda semua boleh lah comment @ menghantar cadangan kepada saya....
Saya mengalu-alukan kedatangan anda ke blog saya ni..
Terima Kasih....

0 comments:

Post a Comment